Alva Interiorsin asiakasrekisterin tietosuojaseloste 

Laadittu 28.9.2023.

Tämä on Alva Interiorsin henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste.
  
  

  1. Rekisterinpitäjä
    Alva Interiors
    Vuorenpeikontie 3B 115
    00820 Helsinki
    Y-Tunnus: 3139826-9

  2. Rekisteriasioita hoitava henkilö
    Suvi Pokela
    suvi@alvainteriors.fi 
    +358 40 099 5490

  3. Oikeusperuste ja henkilötietojen käyttötarkoitus
    EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukainen oikeusperuste henkilötietojen käsittelylle on:
    – Alva Interiorsin ja sen asiakkaiden välisen asiakassuhteen hoitaminen ja ylläpitäminen
    – Rekisterinpitäjän ja asiakkaan välisen sopimuksen valmistelu ja täytäntöönpano 

  4. Rekisterin tietosisältö
    Rekisteriin tallennettavia tietoja ovat: henkilön nimi, yhteystiedot (osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero), tiedot tilatuista palveluista ja niiden muutoksista, laskutustiedot.

  5. Tietojen säilytysaika
    Rekisteriin kerätyt tiedot säilytetään tilinpäätöksessä määrätyn dokumenttien säilytysajan.

  6. Säännönmukaiset tietolähteet
    Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan asiakkaalta joko rekisterinpitäjän verkkosivuston kautta täytettävällä lomakkeella lähetetyistä viesteistä, sähköpostitse, puhelimitse, sosiaalisen median palvelujen kautta, sopimuksista, asiakastapaamisista ja muista tilanteista, joissa asiakas luovuttaa tietojaan. Rekisteriä päivitetään asiakassuhteiden edetessä.

  7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
    Asiakasrekisterin tietoja ei luovuteta yrityksen ulkopuolelle. Asiakasrekisterin tietoja ei siirretä EU:n tai ETAN:n ulkopuolelle.

  8. Evästeiden (cookies) käyttö
    Rekisterinpitäjän verkkosivustolla käytetään evästeitä parantamaan sivuston käytettävyyttä ja toimivuutta. 

  9. Rekisterin suojaus
    Rekisterin käsittelyssä noudatetaan huolellisuutta ja tietojärjestelmien avulla käsiteltävät tiedot suojataan asianmukaisesti.

  10. Rekisteröidyn oikeudet
    Jokaisella rekisterissä olevalla henkilöllä on oikeus tarkistaa rekisteriin tallennetut tietonsa ja vaatia mahdollisen virheellisen tiedon korjaamista tai puutteellisen tiedon täydentämistä. Mikäli henkilö haluaa tarkistaa hänestä tallennetut tiedot tai vaatia niihin oikaisua, pyyntö tulee lähettää kirjallisesti rekisterinpitäjälle.